onsdag 31 juli 2013

Drömdag Spa med Ellen Bertilsson



För ett par dagar sedan så hade jag så fruktansvärt ont i mina armar och axlar.
Att jag har ont beror på att jag har suttit fel när jag arbetat vid datorn och det var under en lång period som jag satt mitt i köket och även i vardagsrummet för att jag ville vara mitt bland den övriga familjen när jag sitter och arbetar med webbutiken osv.
Det har förmodligen blivit inflammation och värken vill inte släppa och jag vaknar med värk i mina händer och armar varje morgon och har haft så länge nu.

Efter att ha arbetat i Måndags med nya kommande mönster/ modeller till oss så sms:a Ellen som arbetar hos oss som massör och spa terapeut och skrev att hon hade kunder under eftermiddagen.
Jag passade då på att fråga om hon hade tid på kvällen för mig.

Jag fick en tid som tur var.

Jag måste berätta så att fler får veta hur otroligt duktig hon är Ellen.
Hon får en att slappna av, hon är engagerad, fokuserad och intresserad av sin kund.
När jag la mig på britsen så hade jag så ont så jag kunde inte fälla ut armarna åt från sidorna av kroppen om ni förstår hur jag menar.

Ellen gjorde så mycket mer än bara massage och när jag gick därifrån så kunde jag få ut armarna långt bakåt och även strecka upp armarna över huvudet.

Hon gav mig råd som jag följt nu och redan morgonen efter så kände jag mig som en ny människa.

Jag kan bara säga att jag önskar att många andra upptäcker, precis som jag, hur otroligt duktig hon är på " sin" grej!
Att jag av hela mitt hjärta önskar att hennes nystartade företag Drömdag Spa ska fungera!
Det gör det om fler hittar till Ellen såklart.

Att jobba med detta som hon brinner för är det hon verkligen ska göra enligt mig och nu vet även ni hur kunnig hon är vår Ellen!

Jag är en såååå nöjd kund så jag tänker ta behandling av henne regelbundet varje månad för att må bra.






Ellen arbetar bland annat med Yvonne Rydings hudvårdsprodukter men även andra produkter.


Här ger Ellen en annan kund ansiktsbehandling.


Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar