måndag 8 juli 2013

Väska av kaffepaket

 
Här överst är ett foto som jag fick från Agneta, här syns väskan mer tydligt tror jag.



Har haft besök idag av en god vän som jag känt i många sår, Agneta och hennes dotter som är kompis med vår yngsta.
Vi har ägnat dagen åt att äta och fika ute i solen och suttit på bryggan i flera timmar och bara njutit av en underbar kväll.
Vi tog en båttur på sjön också efter att döttrarna åkt "banan" efter båten! Något som vår yngsta dotter aldrig tröttnar på.

Nu måste jag visa Agnetas annorlunda väska som hon köpt av en kompis.

Väskan är gjord av remsor från kaffeförpackningar.
Det som är viktigt är att förpackningarna är av den blanka sorten.

Hon som tillverkar dom gör av alla sorters förpackningar så Agneta hade köpt en som var Blåvitt också till sin mamma.




 Nu ska vi dammsuga och städa lite för i morgon får vi besök av både kompisar från Västerås och även av min väninna Bibbi med hennes två söner, varav den ena är kompis med vår äldsta dotter så det är kul när man lyckas träffas tillsammans med dom två någon gång.

Susanne

2 kommentarer:

  1. Jag har sett andra modeller på kaffepaketsväskor men den där sorten var absolut den finaste! Nu är jag hemma igen förresten! Hjälpte ni Ester med dammsugningen? ;-)

    SvaraRadera
  2. Susanne, jag vet inte namnet på hon som gjort väskan men jag försöka ta reda på det. :)Kram Agneta

    SvaraRadera