onsdag 10 juli 2013

Yvonne Ryding

Förra veckan när jag pratade med Yvonne Ryding så berättade hon att snart kommer hela serien att förändras, kollektionen kommer att krympas till ett mindre antal produkter och utseendet blir nytt och fräscht.
Eftersom vi har kontinuerlig kontakt så har jag på nära håll följt hela processen och vet vilket otroligt arbete som ligger bakom denna förnyelse och vi väntar med spänning på att serien kommer men tills det sker så fortsätter vi med att fylla på våra hyllor med den serien som vi är vana vid och som är så jätte bra.

Min yngsta dotter sa igår till mig att Body Oil från YR serien är det enda som fungerar när man rakar benen och som sedan gör att man inte får små sår eller kvisslor. Efter rakning så smörjer man in huden med oljan.

Den oljan använder jag själv till hela kroppen varje morgon och den gör huden så len och oljan går in i huden direkt!
Inget som kladdar på kläderna alls.
Sen doftar den helt underbart gott.

Vi har bra priser på YR serien, gå gärna in på vår webbutik och titta. Klicka på bilden här på bloggen!

http://www.yvonneryding.com/

http://www.yvonneryding.com/sv/hudvard/intensive-treat
I morgon har vi öppet från 14.00-18.00 i MarthaMildreds butik på Idrottsvägen 37 i Örebro.

Varmt Välkommen.
Susanne och Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar