söndag 21 juli 2013

Baden Baden




Nu ska jag ut och sätta mig ett par timmar i min"nya" Baden baden som jag är så glad över.
Jag har påtalat här hemma att jag vill ha en vanlig gammal hederlig solstol med träkarmar, en sån som alla mina kompisars mammor satt i när jag var liten!

Det finns säkert massor med nya bra men jag ville ha en "gammal" !

Och, så hörde min svärmor det och nu har maken haft med sig den i från henne i förrgår:))

Så, i går kom maken hem med ett litet paket där det låg ett speciellt frotté överdrag som var just till den sorten som jag fick!

Jag är sååååå glad!

Baden-Badenstolar är praktiska hopfällbara och justerbara stolar som är uppkallade efter den tyska kurorten Baden-Baden


I dag ska jag åka på utflykt själv.
Inte så värst långt ska jag.
Inte långt från där jag bor finns en liten butik efter vägen som heter Svunna Tider, man kan hitta butiken på FB också.
Dit ska jag och där kan man fika i trädgården med husets alla små djur. Det ska jag göra!

Sen ska jag ta mig en tur kanske till Butik Annas Bod som ligger i Glanshammar.




I den här Boden kan man göra fynd!
Massor med fina prylar till jätte bra pris!

Så roligt ska jag ha idag!

Önskar er alla en fin Söndag.

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar