måndag 1 juli 2013

Sephora




Här inne spenderade vi flera timmar i Fredags.
Susanne blev sminkad av en som jobbar för mitt favoritmärke i just makeup artiklar,  Benefit.
Deras mascara kan jag verkligen rekommendera, den är enligt mig den bästa som finns.
Gör fransarna långa och täta och utan att fransarna klumpar sig.

Det var en mycket duktig tjej både gällande att sminka och även att sälja!
Det blev dyrt för Susanne, jag inhandlade också några saker bland annat mascara som jag ändå använder men som man inte jag köpa i Örebro vad jag vet. Ingen säljer detta märke än!!!

Skyltfönstret tilltalar mig verkligen. Här stod jag en bra stund och fick inspiration.
Snyggt, iögonfallande skyltfönster! Skulle vilja ha en stor sån här tavla på väggen.




Jag gillar märket Benefits förpackningar som är i riktigt retrostil.
Fast innehållet är självklart viktigast som ALLTID!  Märket passar mig på alla sätt.

Nu är det kaffe som gäller.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar