måndag 29 juli 2013

Rostigt är fint!





Den här fina rostiga saken har jag hittat i vår bod och den vi köpte huset av har lämnat en hel del saker som jag har kunnat ta tillvara. 
Blev riktigt fint tillsammans med dom vackra rosorna som jag fick av våra gäster.


Här har en ros gått av men blev så fin i glaset. Helt underbar färg på rosorna.


Den här statyn ingår i Open Art utställningen som pågår under sommaren i Örebro.
Jag gillade den här rostiga hästen.

Den finns att beskåda alldeles framför Strömparteren.



Utan att jag egentligen tänkt på det så har jag en hel del rostigt i min trädgård. Fördelen är att då är prylarna lättskötta!
Kan stå i ur och skur! Det tycker jag är bra.


Om ni har en dag ledigt så rekommenderar jag en dag i staden Örebro som är en vacker stad och ta då en rundtur och se vår sommarutställning Open Art.


Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar