onsdag 17 juli 2013

Smakprov på Stövlar från Neosens Höst/Vinter 2013


Idag fick vi besked att våra stövlar och skor för hösten är klara för leverans.
Den här kollektionen som kommer med 2013 Höst/ Vinter är den absolut i särklass snyggaste !
Även om jag inte längtar efter hösten så kan jag säga att redan då vi la order för över ett halvår sedan så har vi sagt både Pernilla och jag att vi längtar efter dessa läckra stövlar!

Vi kommer att få hem leveransen till i slutet på Augusti, så håll utkik, ni alla som vill ha en riktigt läcker vinter sko/ stövel.
Vi har valt alla dessa tre färger, men det kommer som vanligt bara hem en eller två av varje storlek och färgställning.

Jag kommer att visa er bilder från kollektionen undan för undan men här är ett litet smakprov nu mitt i sommaren!

Dessa stövlar är av märket Neosens. Men vi kommer även få hem från både Art och Pataugas.
Både låga klackar och den klack som passar så bra för oss och som vi själva älskar, den som kallas Rokoko modell.

Men, nu ska jag ta på mig mina sandaler och gå ut och vattna lite på de plantor som jag planterade igår.

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar