söndag 14 juli 2013

Drömdag Spa



Så här fint har Ellen gjort i sitt rum under senaste veckan.
Ellen Bertilson arbetar som massör och spaterapeut i vår lokal som MarthaMildred har på Idrottsvägen 37 i Örebro.

Hos Ellen kan man få klassisk massage och jag kan verkligen rekommendera henne.
Likaså kan man få ansiktsvård med peeling och masker av Yvonne Rydings superbra produkter.

Just nu vet jag att Ellen erbjuder rabatt så ring och boka in er skön stund, en stund där du får njuta av stillhet och härlig omvårdnad. En stund bara för Dig.

Ellen har telefonnummer: 073-9584512






Här syns mina tavlor i bakgrunden. Dom här oljemålningarna med björkstammar passar så bra i Ellens mysiga rum.
Det bästa med hennes rum är att det luktar så himla gott därinne. Jag älskar att bara gå in där och känna energin och andas in lukterna.





I dag har vi haft en underbar dag.
Maria, en av mina nära vänner har varit hos oss idag och vi har fått en härlig dag i solen med god mat och mycket skratt.
En sån där dag som jag kommer att tänka tillbaka på när höstrusket sätter till.

Vi i familjen har kunnat unna oss att lata mitt på dagen men också hunnit med att göra en hel del på tomten.
Massor med sly har vi röjt bort och vår utsikt blir bara bättre och bättre.

Bra att glassbilen stannar precis vid vårt hus för då fick vi god glass till kaffet.
Nu är det läggdags.

Susanne

1 kommentar:

  1. åh! Hej Susanne, har visst helt missat det här fina du skrivit, kom fram när jag sökte på nätet efter Drömdag spa nu för att se hur det rullar^^
    /Ellen <3

    SvaraRadera