fredag 19 juli 2013

Afrikanska djur på tråd!




Här är några bilder på mina senaste armband som jag gjort.
Nu blir det inga fler än dessa för jag har slut på berlockerna som är afrikanska djur och som är i den Kvalite som jag vill jobba med. 
Det är alltså bara tre armband som jag gjort, ett av varje djur.


De stora guldkulorna är av hög kvalite och är överdragande med äkta guld och swarovskistenar.

Jag har ett sånt här armband själv och jag har använt det i stort sett varje dag sedan i våras och det är fortfarande lika fint.
Jag gillar själv detta armband jätte mycket för färgen på pärlorna passar till alla sorts färger på kläderna.

Den högst upp här har en berlock som är en noshörning.
Alla  armbanden kostar 400:- och man drar dom bara på sig, enkelt och smidigt.
Knutarna är limmade och själva gummitråden är extra kraftigt.


Här ovan ärendet med en lejon som berlock.


Här är en elefant som berlock.


Här är elefanten på mer närbild.




I kväll har vi grillat och haft så trevligt tillsammans med mina svärföräldrar.
Vi har njutit av värmen och suttit ute hela kvällen tills solen gick ner helt.
Min svärfar kommenterade nu ikväll våra Riddarsporrar och sa att han tycker färgen är helt underbar.
Det är konstigt som jag sa att det inte går att fånga den rätta färgen på dom med kameran.
Jag tycker jag lyckas återge de flesta blommornas färger ganska så bra men just Riddarsporren är svår.
Den intensiva coboltblå färgen lyckas iallafall inte jag återge på foton men jag kan måla den färgen exakt!
Den kanske just är det som är konsten med att måla!
Det ska vara en gnutta lila i det blå så blir det bra.
På fotona så drar det blå åt det gröna hållet och det är inte rätt.
Jag skulle självklart kunna gå in och ändra i bilden men det har jag inte gjort nu.
Men åh..... vad vacker denna blomma är.
En hel äng skulle jag vilja ha!
Den lyser på långt håll.



Nu är det Sommar med Ernst! Kul!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar