fredag 19 juli 2013

Inspirationsbilder för hemmet!





Här vill jag bara visa er några annorlunda hem som kanske kan ge lite inspiration att våga gå lite utanför de vanliga gränserna.

Alla tre hemmen är helt olika men jag skulle gärna kunna tänka mig ligga och gunga i båten, skulle kunna tänka mig att ha så här i min sommarstuga.
Där skulle jag kunna ligga och lyssna på en bra ljudbok. 

Det är precis vad jag tänker göra just nu!
Just nu är det Anne Holt, Frukta inte som vi lyssnar på. Spännande bok!



Dessa färger kommer vi ha i vår kollektion i höst på både skor/ stövlar och kläder.
Läckert tycker jag!

Och har man en vit bas i hemmet så är det roligt med en färgstark vägg som lätt går att måla om !

En skön Fredagskväll önskar jag er alla.
Susanne

PS Idag har jag uppdaterat sidan med stickade plagg. Gå gärna in och kika där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar