fredag 15 juni 2012

Nyheter och Helsingborg!

Helsingborg är en mycket vacker och trevlig stad som jag kan rekommendera att besöka.
Egentligen är det en stad som är alldeles perfekt att bo i för jämnan tror jag.
Trevliga människor, vackra hus, vackert böljande landskap och en av de bästa anledningarna är nog ändå att det är så nära till Danmark och även så lätt att ta sig neråt i Europa.

Vill visa några vackra bilder från innerstaden Helsingborg.








Så vackert allt blir när kvällssolen ligger på.
Vi har själva njutit nu ikväll på altanen med ett glas kall Sangria och lite småplock att mumsa på.
Vi gjorde oss förtjänta av det för innan så tränade både maken och jag. Maken föredrar crosstraineen medan jag hellre tog två varv i ett spåret.
Fin skyltning tycker jag.



 


Här kommer lite fler nyheter som vi fick med leverans idag.



Paris i stretch jeanstyg , en mycket slkankande modell och tyget är helt underbart att ha på sig. Skrynklar inte, krymper inte, bara tvätta och hänga och ta på sig igen!
Dodge i varmvitt med röda detaljer och äkta Coco Chanel knappar. Så snygg till jeans också. Är både en kavaj och jumper.


Välkommen till vår butik i morgon då vi har öppet från 11.00-15.00.

En fortsatt trevlig Fredagkväll önskar jag er alla.
Susanne