tisdag 5 juni 2012

En innehållsrik dag.

Vi fick påfyllning  på skor till killar  i går. Dom här skorna är helt underbart sköna.
De gröna skorna finns bara  två par kvar  i storlek 37 kvar.      
  
Så här vackert är mitt äppelträd som har flera olika sorters äpplen. Trädet fick jag i födelsedags present för 11 år sedan av min kära vän  Elise som jag känt i många år.
Så här blå himmel vill jag ha jämt, ALLA dagar om året. Allt blir så mycket enklare med sol!


Men i dag har vi varit i ett regnigt  Stockholm och träffat Sylvia, Jennie, Lena och Anita. Vänner som  vi har så roligt tillsammans med. Och , då gör det inget att det regnar!
Alla är egna företagare och det är så roligt att få utbyta erfarenheter och tankar och ideér med varandra.
Vi samarbetar på olika sätt kors och tvärs.

Restaurangen ligger bara några steg från showrummet/ butiken  MoreisMore där vi brukar vara och visa våra kläder för butiker. Nu kommer kläderna även säljas där från Fredag.
 
 Vill redan nu tala om att vi kommer  att vara där under Modeveckan från Torsdag - Lördag för att visa vår kollektion för butiker.

Modevecka på MoreisMore, 13-19 augusti 2012
MOREISMORE SHOWLOUNGE • OLOFSGATAN 18 • 111 36 STOCKHOLM




Vi avnjöt kaffe och fick en pratstund till på MoreisMore innan vi alla bröt upp för att åka åt varsitt håll. Två bor i Stockholm och två är från Västerås och innan vi styrde kosan åt Örebro så åkte vi och  hälsade på Carina som har butik

Fairytale | by Wild Roses

mitt på Götgatan 87 där våra kläderna kommer att säljas från och med Måndag.


Innan vi åkte så var vi så ivriga med att få slita upp och titta på allt som kommit med leveransen idag.
Massor med fint. Nya modeller och nu äntligen har vi fyllt på med alla storlekar.


                                                     Marknadsafton i Örebro
 Torsdag så har vi öppet hela dagen från 10.00 -18.00.

Efter vi stängt kommer vi vara på Drottninggatan 43 med ett axplock av vår kollektion hos salong Diangelo Beauty.

God natt önskar jag er ALLA.
Susanne