torsdag 14 juni 2012

Cykeltur!


Vi hade mycket kunder i butiken idag och det blev ganska sent innan vi stängde så när jag kom hem 19.15 och solen sken och ingen av alla familjemedlemmarna var hemma så ringde jag min väninna som hyr lägenhet
mitt på stan i några månader innan dom hittar hus som dom vill ha. Dom har flyttat tillbaka till Örebro igen efter nåt år i Sigtuna.

Jag tycker detta är perfekt för min del! Perfekt cykelavstånd från mig så det blir som ett spinningpass  "nästan."
Närapå 60 minuter fram och tillbaka.

Fördelen är att jag får belöning i form av ett glas gott Rose´vin när jag kommer fram efter "passet åt ena hållet åtminstone.

Fast egentligen är jag jätte avundsjuk!
Jag skulle också vilja bo i lägenhet mitt i stan, i en sån där gammal vacker lägenhet som dom bor i nu.
Vi har varit på VÄLDIGT många lägenhetsvisningar och vi är alltid så entusiastiska när vi går dit, men alltid är det nåt som maken tycker inte är lika bra som huset vi bor i så nu har jag sagt att han kan lika gärna sluta att komma med förslag på lägenheter som är till salu! Jag har gett upp!



Mitt i ett gatuhörn och massor med ljud runtikring. Det gillar jag.




I vår Butik



Här är bild på en klänning underst som är i eko ribbtrikå med volang i tunn siden.Över är det en tunika som hgeter Edingburgh och som vi har kvar i två ex. Sen är den slutsålt.

Den här klänningen heter Stockholm och är en modell som vi sålt i flera olika tyger.


 Svart är år basfärg och den kommer att finnas med lång ärm till hösten. Den blå med vita prickar som är en av mina favoriter har vi sålt idag så nu finns den endast kvar i tre stycken ex. XS, M,L.
Klänningen Stockholm är så jätte fin till jackan Nottinham. Den blåprickiga passar så fint till jeansjackan.


Vi har en lång handvirkad kappa i varmrosa kvar och den här korta jackan i retrostil som är i storlek S.


Den här blusen som heter Edingburgh rak modell finns kvar i tre stycken olika storlekar hos oss. Sen är den modellen slutsåld.


Den här korta klänningen heter Baltimore och är i en helt underbar spets som är i bomull. Vi har köpt upp det tyget som fanns kvar men har använt det till en annan modell så nu finns det inte mycket kvar av detta tyg, så passa på!

Vårt linne Baltimore i en underbar spets,  finns endast i några storlekar hemma,
Nu har vi laddat upp med en massa nya kläder i butiken så passa på att kika in hos oss.

Öppet i morgon Torsdag kl 14.00-18.00
Vi kommer att vara där tidigt i morgon då vi har kunder som ville komma tidigare än vi öppnar, så ring innan om du vill komma redan på morgonen.
0735-169600

Dags att sova nu.
Göd natt önskar jag er .
Susanne