torsdag 14 juni 2012

Lindbacka bruk

Bra med skyltar så man vet var man är!
 Jag vill visa lite fler bilder från promenaden i Söndags då vi gick åt Karslund och mot Lindbacka bruk.



Här är det jätte vackert att sitta med egen fikakorg efter lilla å kanten.
Nästa gång tar vi med matsäck sa vi.




Roligt att dom renoverar och tar tillvara de gamla fina husen.

Det är så fridfullt här. Så vilsamt för både öga och öra!




Hör börjar det skymma på lite men det var fortfarande så varmt och skönt ute.
Blev mest bilder i detta inlägget. Nu har jag nyss skjutsat 14-åringen på disco och om två timmar ska jag hämta igen. Jag ska ligga i soffan nu och slappa med den äldsta dottern en stund nu, maken måste gå och lägga sig för han ska upp tidigt , men vi andra får sova lite längre i morgon. Skönt!

Så skönt det är att kvällarna är så ljusa. Det är väl en av de bästa sakerna med Sverige.

Jag önskar er alla en god nattsömn.
Susanne