måndag 6 augusti 2012

Vi rivstartar med 30% rabatt

Vi rivstartar med 30% rabatt på alla skor och i stort sett alla plagg som hänger hemma i butiken!

Vi har öppet på Onsdag kl. 14.00-18.00
Torsdag har vi extra öppet från 14.00-20.00
Lördag 12.00-15.00

Rabatten gäller den här veckan!

Vi finns på Idrottsvägen 37 i Örebro. E:on fastigheten i markplan vid kundparkeringen har vi vår entré´.


Sitter och tittar på matlagningsprogrammet "Vad blir det för mat? med Per Moberg och Lallerstedt.
Jag gillar att titta på såna program, njuter av att se all vackert upplagd mat, men jag själv tar hellre disken och röjer i köket efter någon annan som lagar maten.

Här kommer bilder som jag lovade igår från maten som vi åt i Lördags hos våra grannar.
Nyfångad gös som Olle fiskat själv och så en underbar saffransås och kokt potatis till detta.

Receptet på detta ska jag nog be att få av Olle och Viola som var kockarna bakom detta.

Så vacker med den lilla blåklockan som också skulle ätas upp.


Allt vi ätit på den här verandan smakar toppen gott!
Just nu experimenterar äldsta dottern, Lauren och maken med att göra egen glass i vår rosa maskin.
Återkommer med recept om den blir bra. Nu gör dom helt efter egen fantasi bara. Men, dom gör min chokladsås som ska frysas och sen ska dom ringla ner den i glassmeten.

Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll och jag
 dig varmt välkommen till vår butik !

Susanne