tisdag 28 augusti 2012

Hjortar i garaget!

Vi sitter och tittar hela familjen just nu på Hollywoodfruarna.
Ja, vad ska man säga ??
Just nu är det paus och det tycker jag är bra. 
Då hinner man uträtta ärenden såsom att göra kaffe eller blogga.
Maken sitter enbart med för att titta på bråket som skulle komma enligt reklamsnutten.
Ja, man sitter nästan och skäms i soffan.
Ja, sa liksom lite för mig själv, -varför sitter jag här egentligen?
Men, mamma, svarade den yngsta, - det är ju gemenskap!
Det är ju därför vi sitter här.

Undrar just om hon menade mellan oss eller Hollywoodfruarna? 
 Nåväl, det är inte ofta jag sitter framför TV:n och nåt program ska man väl följa !

JA, det är glitter och glamour så det räcker!


Jag hade guldspray kvar i burken och ville göra slut på den och funderade på vad jag kunde "glamma" till och så kom jag på att jag hade tre hjortar i garaget någonstans.
Dom har varit nära att åka ut därifrån åtskilliga gånger men jag har lyckats förhindra detta som tur var.
Nu så bad jag maken snällt om hjälp med att skruva upp den tunga rackaren på väggen vid min sida av sängen så jag kunde hänga smycken på den.

De andra två vill ena dottern ha i sitt rum, där passar de verkligen in. Hur det ser ut där ska jag återkomma till när vi målat och tapetserat där. Det är nästa projekt i huset!


 För er alla som tycker det är roligt att läsa mer specifikt om vad som sker på arbetsplatsen hos oss, er som vill hålla er uppdaterade om våra kläder, evenemang, nyheter, ja allt som rör MarthaMildred kan då läsa det på bloggen som finns på själva webshoppen  MarthaMildred.se

Jag vill att de som är intresserade av att följa vår utveckling som företag ska kunna hitta all information enkelt på ett ställe. På den här bloggen fortsätter det att vara en liten blandning  med både vardag och arbete, så som mitt liv är just nu.

Här visar jag bara ungefär var på sidan bloggen finns.
Som ni ser så har vi öppet extra länge på Torsdag och bjuder på  Pernillas hembakade bröd med ost och lemoncurd till te eller kaffe.
Nu önskar vi att det kommer mycket folk, om så bara för att kika på var vi finns och vad vi gör för något på MM.

Önskar er alla en god natt sömn.
Susanne


Den lilla svarta!

En svart klänning som sitter perfekt är en räddare i nöden!
2012-08-28 00:00

På Torsdag bjuder vi på Pernillas hembakade matbröd och kaffe/ the

På Torsdag bjuder vi på Pernillas goda matbröd med ost och lemoncurd och kaffe/ te till alla våra kunder. Vi hjälper också till med att plocka fram färger färger som passar allra bäst för just Dig. Nyheter finns i butiken!
2012-08-27 00:00

 
 
 
 

Våra öppettider

Idrottsvägen 37, E:on huset, Örebro
kopiera länken och klistra in den i sökfältet.
Öppet Onsdagar & Torsdagar 14.00-18.00
Lördagar 11.00-15.00
Klicka här för karta! 
Vi tar emot även andra tider men då krävs överenskommelse om tid.
Vi anordnar gärna kvällar efter speciellt önskemål. Ring och boka tid!
Pernilla 070-672 3040
Susanne 0735-169600