tisdag 1 januari 2013

Kullens Gårdsmejeri

I dag har jag ägnat mig åt att läsa i boken Den nya livsstilen av Lars-Eric Uneståhl medans dom andra har hållit till i skidbackarna.

På eftermiddagen så kom dom hem för att vila och äta lasagne.

Nu är dom ute och kör kvällsåkning och jag har precis tittat färdigt på Ivanho.
Nu vet jag att det är nytt år. Jag och döttrarna har haft som tradition att se Ivanho på nyårsdagen i alla år, min mamma och jag gjorde det tillsammans så långt tillbaka som jag kan minnas och så länge min älskade mamma levde.

Jag och Åsa har tagit en tur till Kullens Gårdsmejeri och Gårdsbutik för att köpa lite goda och speciella ostar till ikväll och köpt jättegott men dyrt bröd från Klövsjö Stenugnsbageri.

Jag har njutit av en lugn och skön dag i soffan. Underbar och perfekt semesterdag för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar