onsdag 9 januari 2013

Orofluido


Här vill jag visa er alla en bild på det schampo och balsam som båda mina döttrar och jag tycker är det allra bästa som vi hittills testat.
Vi har aldrig tidigare kunnat enats om ett och samma schampo och balsamsort utan alltid haft olika flaskor som trängts med varandra i duschen, men detta märke har vi nu använt så pass länge så jag kan rekommendera andra det.Vi köper om de stora flaskorna om och om igen när dom tar slut, vilket vi inte gjort tidigare utan då har vi testat oss fram med nya produkter hela tiden.

Det började egentligen med att jag köpte hem silkesdroppar i samma märke och oljan luktade så gott så jag smörjde även in hals och händer men silkesdropparna bara för att jag blev så len och luktade så himla gott.

När jag sedan upptäckte att det fanns både schampo och balsam i samma märke så ville jag självklart testa dessa.
Orofluido heter märket och jag handlar dom på Mariebergs köpcentrum i en butik som enbart säljer hårvårdsprodukter, men dom finns nog på de flesta ställen som har ett stort utbud av hårvårdsprodukter.
Båda flaskorna är också väldigt dryga!
Det är en glädje att få tvätta håret och njuta av doften som även sitter i länge fast man inte känner den på sig själv.
Jämt när jag pussar och kramar döttrarna så säger jag- åh, vad du luktar gott om håret!


Orofluido Shampoo
Orofluido Schampo bevarar hårets struktur och gör det blankt och vackert. Produkten har en fantastisk doft som sveper in ditt hår i ren lyx!



En utsökt blandning av naturliga oljor

Arganolja:
Arganolja utvinns av kärnorna från frukterna på Arganträdet,
är rik på vitamin E och viktiga fettsyror. Stärker håret
och ger det otrolig glans, samt gör det silkeslent.

Linfröolja:
Linfröolja kommer från fröerna från Lin. Oljans markanta
innehåll av omättade fettsyror försluter och återfuktar
hårets ytterhölje och gör håret slätt och enhetligt.
Resultatet är att hårstråna samlas och reflekterar ljuset optimalt,
något som ger håret en unik och spektakulär glans.

Cyperusolja:
Cyperusolja framställs vid kallpressning av plantans torkade
rötter, en metod som använts i Egypten de senaste 4000
åren. Den innehåller en hög andel av omättade fettsyror
och Tocopherol (fettupplöslig vitamin) som ger ett naturlig
skydd mot fria radikaler. Tillför även volym och gör håret
mjukt och medgörligt.


Koftorna i stickad viskos är perfekt att ta med i resväskan, den tar ingen plats alls.

Den här korta koftan är både min och Pernillas personliga favoriter, jag gillar den som är ockra/svart och Pernillas favorit är den som är på bilden här.

Gå gärna in på vår webbutik och titta på våra mycket populära stickade koftor, caper och västar.
Vi hinner bara få hem dom till butiken och vårt lager så är det dags att beställa nya igen. 25 olika härliga färger finns det att välja på och på webbutiken så kan man klicka upp den lilla färgrutan för att få en större bild på färgprovet.

Önskar er alla god natt.
Susanne
Länk till Beauty Planet som också säljer dessa produkter
länk till Lyko.se där du kan köpa schampot
Länk till Svartvit kofta
Länk till våra koftor i stickad viskos
Länk till MarthaMildred.se

1 kommentar: