måndag 31 december 2012

Nyårsafton förmiddag 2012

Vi är med goda vänner i ett hus i Klövsjö.
Klövsjö Panorama heter stället och det är helt nytt. Vilken härlig känsla det är när det luktar sprillans nytt!

Här kommer lite bilder från lägenheten.

Vi bor 8 stycken här och det är alldeles perfekt. Lägenheten bredvid oss finns sovplatser för 14 personer men dom är 12 stycken pers där nu. Jag fick komma in där och titta i går kväll .
Det är en fördel när man är pratsam o nyfiken av sig för då får man se och veta mycket.
Jag hade nämligen sagt att - jag skulle gärna vilja se lägenheten som är i två våningar och som vi tittade på då vi beställde den här våningen som var lagom stor/ dyr för oss.

Hur ska du göra för att få komma in där sa dom andra åt mig?
Ska du banka på där och kliva in bara?
Behövdes inte, efter en stunds pratade vid entré så blev jag inbjuden!
Om man är ett stort gäng så är den våningen helt underbar!

Nu har alla tagit sina skidor och åkt iväg. Det är bara att sätta på sig skidorna och åka ut direkt i backen härifrån .

Jag och Åsa ska åka runt och kolla in butiker och lite annat idag. Ha en skön dag helt enkelt.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar