lördag 22 december 2012

Jul i Amsterdam



 Var hemma hos min väninna nu ikväll en stund och blev då alldeles betagen i en liten julstad.
Jag kunde knappt slita mig från de vackra husen och musiken som klingade från husen.

Min väninna och deras familj hyr hus för tillfället i väntan på att hitta något eget som dom vill köpa.
Dom hade blivit instruerade var julpyntet fanns någonstans ifall dom fortfarande bodde kvar i huset till jul.
Nu är det jul och dom har letat fram pynt från en Holländsk familj som flyttat hit till Örebro men just nu är utomlands i 7 månader.

Staden blev jag som sagt betagen i.














 











Nu måste jag ut och hjälpa till att plocka upp matvaror för resten av familjen har varit så gulliga och handlat.

Önskar er alla en fin kväll.

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar