tisdag 15 januari 2013

Interiört från Skandinaviska Ledarhögskolans kursgård i Thailand

 
    

Nu vill jag visa hur vackert det är inne i husen på kursgården i Thailand. Här är inne i det hus som jag bodde i.
Här sitter en av oss och pluggar.




Så här fint är badrummen.
Jag vet inte hur många foton jag tog härinne. Jag älskar ljuset här.
Jag tycker så jättemycket om betongglas och här var det betongglas nästan hela vägen från golv till tak och takhöjden var högre än normalt så badrummen var underbart att vara i.


Jag tycker toaletter är viktigt när man bor på hotell så därfär vill jag visa er hur superfrächt det är här.



Här är altan till "mitt" hus och här satt jag när jag skulle plugga sent på kvällarna. Här njöt jag verkligen av att sitta nattetid då värmen sjunkit något och man kunde lyssna till alla ljud som är annorlunda och en sammetslen himmel som omsvepte en.
Vi hittade alla våra "egna platser" där vi kunde sitta ensam och läsa efter lektionerna.




Sovrummet i stora huset där familjen Uneståhl själva bor när det är kursverksamhet men som också hyrs ut vid förfrågan.



Här är altanen till stora huset.






Här finns plats för många att umgås.
Vacker Buddha inne i stora sällskapsrummet.




Så här fint är köket.


här är länken till kurserna.

Länk till www.international-coach.com


Kortärmade kläder var det enda man kunde ha på sig på resan. Det var runt 30 grader i skuggan men inomhus var det svalt ändå.

Den här tunikan som har namnet Ford Ocra är nog min favorit nr 1 men, finns bara kvar i något ex i både den med kort och den utan ärm.
Det finns 1 stycken kvar utan ärm i storlek L men är du intresserad så ring oss för den ligger inte kvar på webbutiken nu. 0735-169600
Gå gärna in på vår sida om tunikor och klänningar för att se vilka storlekar som finns kvar.
länk till tunikan online Ford



Länk till MarthaMildreds sida www.marthamildred.se/

Här kan du hitta bloggen i övre menyraden och också se våra kläder.

Jag önskar er alla en fin Tisdag.
Susanne




Inne i köket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar