tisdag 20 september 2011

En varm och go kofta!

Vill skriva några rader om mitt älsklingsplagg!
Koftan Riga





Koftan Riga är i mjuk ull, jag har den på klänning eller linne utan ärm och den sticks inte alls.Passar alla årstider och är lika fin till vardags som till fest.
Passar alla åldrar.
Min äldsta dotter har haft den till jeans och linne och hon trivs i koftan precis som jag.  Modellen är slankande och jag känner mig välklädd i den.
Den har blivit mitt favoritplagg sen den kom.

Finns i offwhite och den kommer även finnas i flera färger framöver då vi redan sett att den är så omtyckt av många.

På bilden är det klänningen Ferarri under.
Designen på klänningen är med inspiration från 60-talet.
Den passar alla åldrar också.







I och med att den är i stabil jersey så är den ju smidig att ha på sig. Nästan alla våra kläder är i ett följsamt material.

En önskan om en trevlig Tisdags förmiddag.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar