onsdag 10 april 2013

Glad Påsk!


 En riktigt Glad Påsk önskar jag er alla.
Så här fina blommor kan man tydligen göra av påskgodis!
Visst blir man glad av att se dessa buketter?






Just nu befinner jag mig på Teneriffa.
Så här fint väder har vi här.
26 grader är alldeles perfekt temperatur.
Man varken svettas eller fryser.
Teneriffa är verkligen ett resmål som överträffar mina förväntningar!
Rent, vackert och jätte bra klimat.
Vacker och ren strand och fin klippt gräsmatta eller en uppvärmd pool, det är bara att välja var man ska lägga sig för att sola.







Efter stranden så kan man se massor med olika skulpturer i sand, helt otroliga skulpturer som bara finns kvar ett kort tag, så mycket tid det måste ha tagit att bygga dessa!


Här ser man hur fin stranden är.
Vilken skillnad mot många andra länder som vi besökt!
Det är inga problem alls att promenera efter hela strandgatan barfota. Inget skräp eller glas alls!
Så här skulle det vara överallt tycker jag.


Här är ett blommande jakarandaträd, man ser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar