onsdag 10 april 2013

Europe Park Club

Nu ska jag visa bilder som är enbart inifrån hotellområdet.
Det är flera som talat om för mig att dom tycker det är roligt att få läsa om mina resor och att flera önskat mer foton och restips och här kommer det mer om själva hotellet.



 Så här rent och prydligt är det och det var helt underbart att få sätta sig med en drink eller en kopp kaffe efter maten och bara njuta av all vacker belysning runt poolområdet.


Vi bodde i det mörkröda huset.




  
Utsikt en tidig morgon från vår balkong.
Finns det något härligare än att vakna och solen skiner, det är alldeles lagom varmt och fåglarna kvittrar ljudligt och ha en lång härlig dag framför sig utan något som helst på agendan mer än att äta och sola!




Jag gillade verkligen att det var så mycket olika sorters utseende på husen på själva hotellområdet.
Det var roligt att gå omkring där bara och titta på hur andra bodde.
.




Fullmåne.





Vi bodde i det mörkröda huset.


Här är poolen som var anpassad til mindre barn. Rent och snyggt och med en egen liten sandstrand att leka på.
Så här skulle man bo för jämnan, med trevliga grannar och pool precis på innergården där man kan träffas och umgås!







Här kommer lite foton från foajén och sällskapsrummen.
Det är verkligen jätte fint överallt.








Matsalen är där man ser de  bruna staketet på övervåningen.
Ja, hit kan vi verkligen tänka oss att åka igen fast jag annars inte brukar vilja åka till samma ställe som jag varit på en gång tidigare, men, man ska aldrig säga aldrig! det finns undantag!

Här kommer länken till hotellt:
park-club-europe
länk till marthamildreds målarkurser

Nu är det dags att runda av dagen med en kopp te.
Har som vanligt haft en rolig dag på jobbet och framförallt en härlig kväll på jobbet tillsammans med mina målarkurs elever. Dom är helt otroligt duktiga att måla nu.

Önskar er alla en god nattsömn.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar