torsdag 11 april 2013

Färgrådgivning bjuder vi på !


Att hitta "rätt" nyans bland alla färger kan ibland vara svårt.
Det är ibland väldigt svårt att förstå varför man inte passar i den röda tröjan som man köpt men som bara blir hängande i garderoben för att den känns "fel" helt enkelt.
Rött är kanske en färg som man brukar använda och passa i.
Men, det är det där pyttelilla just med blandningen i färgen som är avgörande. Är det en varm eller kall ton i den röda som blev ett felköp?
Även om man nu inte slaviskt vill följa någons råd vad gällande ens egna klädfärger så kan man ändå ha tips i bakhuvudet och kanske sätta till en liten scarfs närmast ansiktet för att just få fram färgerna som man har till sin fördel.
Man kan kompensera en färg som inte är den optimala med några små trick.

En sak som ändå är helt säker. Jag har jobbat med färg i hela mitt liv och det går ALDRIG att komma ifrån att med "RÄTT FÄRG" så ger det en oerhörd positiv effekt på både kvinnor och män!

 Jag har hört så många säga till mig efter jag gett råd och tips att - Varför har jag aldrig vågat testa de här färgerna tidigare? Jag får massor med komplimanger nu när jag bär de nya färgnyanserna!

Så ring och boka in dig för gratis rådgivning hos oss på Lördag.

I dag har vi öppet i vår butik från 14.00-20.00

Varmt Välkommen!
Susanne

Länk till nyhet på tröjfronten!




På Lördag kl 10.00-12.30 bjuder vi dig på hjälp att hitta just din rätta färg, den färgkarta som framhäver just dig allra bäst!
Du får hjälp med både styling och makeup.
Vi bjuder på "gofika"!
Ring för anmälan:0735-169600
Ca 30 min/ per så här gäller det att vara snabb med att anmäla sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar