måndag 1 oktober 2012

Skorummet är fyllt med skor inför Torsdagens evenemang!

Att samverka och nätverka är något som vi på MarthaMildred tror på.
Att göra något tillsammans flera stycken olika företag i ett koncept där tanken enbart är att hjälpas åt är något som jag önskat länge.

När vi i vår familj för många år sedan bodde i Kuwait så var jag ofta på olika utställningar, jag var egentligen på alla evenemang som hörde till kost och hantverk då och slogs varje gång av att där samverkade konstnärerna på ett sätt som vi inte gör här hemma i Sverige, i varje fall har inte jag upplevt det på det viset om jag jämför länderna.

Redan då 1996-97 så föddes min tanke att jag skulle vilja arbeta mer med andra konstnärer eller andra kreativa människor där man kan hitta ett sätt att hjälpas åt och dra folk.

Nu har vi funnit några egna företagare som har samma tanke som vi och det ger självklart ett stort plus att man drar kunder till varandra.

På Torsdag 4 Oktober från klockan 17.00 -20.00 så kommer Heléne Wrang .
Helené kommer att sälja CD skivor , smycken och jätte vackra kort från Kreativ Insikt när hon är hos oss.
Vad som mer blir det får vi se , behandlingsrummet står ju klart redan.
 
Välkommen till Heléne Wrang  
Presentation om  Heléne Wrang   

Jag har jobbat inom hotell och restaurang i 15år och inom kontor de senare åren. Men år 2008 kom jag till en vändpunkt i livet som senare ledde mig till hälsobranschen,  jag vill hjälpa andra att må bra.      Mina stora intressen är att tillbringa min fritid ute i naturen tillsammans med min familj och hunden Zebbe. Och härliga solsemestrar så klart.  Sol , vind och vatten är det bästa jag vet.
Erbjuda terapeutiska tjänster inom hälsobranschen och sälja bra inspirerande varor, vilket inspirerar och uppmuntrar människan till ett bättre liv.
Balans och harmoni  i livet.

Specialpriser under juni-juli 350 kr/behanding.
Behandlingar:                                                                                                                                             VibroAkustik Terapi/Ljudmassage 
40min/60 min ord.pris 450kr/550kr
Öronljusbehandling  30 min                                     ord.pris  300 kr
Handmassage med handbad i eteriska oljor  30min  ord.pris  250 kr
Mindfulness i grupp 60 min                                      ord.pris 100 kr/st
Mindfulness enskilt 
60 min                                       ord.pris 550 kr
Inom snar framtid även E-butik och egen hemsida.
Välkommen och boka på 0730-700 658.



Heléne Erbjuder Dig:

* Ljudmassage - Vibro Akustisk Terapi (VAT)
* Öronljusbehandling
* Handmassage
* Mindfulness
* e-butik - inspirerande varor, avslappningsmusik cd, böcker mm

Varmt Välkomna! Boka tid : 0730-700 658
Erbjuder även telefontid på fast telefoni 019-100908 - måndagar kl 13-14


Länk att läsa om HeléneWrang




och Anette Valdermasson till oss och båda kommer att få presentera sig själva under eftermiddagen och kvällen för de kunder som kommer.


Om

Sidan drivs av Anette på Marknadskompetens i Örebro. Jag utbildar, coachar och föreläser i sociala medier. Här diskuterar vi sociala medier ur ett småföretagarperspektiv.
Vision
Att vara företagare kan vara stressigt och krävande. Därför vill vi finnas som en personlig, långsiktig kontakt som kan coacha dig på plats på ditt företag eller via seminarier/utbildningar tillsammans med andra företagare.
Företagsfakta
Tjänster:
- Öppna utbildningar i sociala medier och marknadsföring
- Social Media Training (coachning i sociala medier)
- Praktisk hjälp med t.ex. facebooksidor
- Utbildningar på distans


 Länk att läsa om Anette Valdemarsson

Tanken bakom detta samarbete är att kunder som kommer till oss även kanske har nytta och glädje av dessa kvinnors kompetenser.

Kunder som kommer till vår butik ska få kontakt med flera andra duktiga kvinnor och vi blir en bra blandning då vi alla har olika inriktning.



Manne har varit hos oss idag också och fått kunder som fått massage.
Jag kan säga att detta med massage är beroende framkallande!

Torsdagen den 10 Oktober från klockan 16.30 kommer Manne vara på plats. Ingen slut tid är satt där, så det är bara att boka in sig för en 30 mi nuters behandling kanske för 300:-. Så väl värt pengarna som en kund sa idag.
Hon är väldigt duktig säger alla som kliver ut från hennes behandlingsrum.



Så här ser det ut nu i skorummet. Mycket välfyllt kan man säga!
Men, bara en av varje storlek i en  modell. Så här gäller det att skynda sig!

Här visar jag ett axplock av sortimentet.














Den här är chokladbrun men det syns inte riktigt bra här.




brun är den här stöveln.







Nu önskar jag alla en godnatt!
Susanne
Länk till Neosens 

2 kommentarer:

  1. häftiga skor...hoppas jag frisknar till för isf kommer jag förbi=) Elisabeth på La Desiree Helen var modell åt oss förra veckan på vår modevisning =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt om du kommer och kikar på var vi finns och vad vi har. Varmt Välkommen:))

      Radera