tisdag 30 oktober 2012

Att luncha på City Konferenscenter i Örebro


Förra veckan var jag på kurs en heldag och kursen hölls på City Konferenscenter i Örebro.
Att vi skulle få lunch visste jag men att den skulle vara så otroligt god blev en mycket positiv överraskning.
 


Här var det svårt att välja vad man skulle plocka på sin tallrik, det blev alldeles för mycket på min, men, jag åt upp allt!




Hela restaurangen var så fräsch och prydlig och inbjudande.
Jag blev helt överraskad, hade väntat mig en "vanlig lunchrestaurang" men detta var mycket mer.
 

Så vacker sallad! Och så god den var!





Det här ser så himla gott ut tycker jag.
Skulle kunna tänka mig att välja en sån här till kaffe istället för en annan kaka om man ska fika bara.



 Här ligger drickorna så fint på en bädd av is. Vad det gör mycket när man exponerar maten snyggt.
Jag längtar att få gå hit och äta lunch snart igen.

Kan verkligen rekommendera restaurangen för ett lunchbesök.

Idag har jag bara haft en väldigt skön och lugn dag. Vi håller på att renovera ett rum här hemma och det går sakta framåt.
Ska visa både före och efter bilder i morgon.

Har jobbat i ateljén nu under kvällen och ska fortsätta med några oljemålningar en stund till.
Jag åker på kurs till Thailand om 13 dagar så jag har inte så mycket tid kvar innan allt ska vara klart till 1:a Advent och vårt stora " Öppet Hus".

Önskar er en fortsatt fin kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar