tisdag 23 oktober 2012

Förberedelser inför 1:a Advent.

Våra superbra bas linnen kostar 399:- och är alla i hög kvalité och mycket snygg passform. Vi inväntar påfyllning i olika färger . Även toppar med ärm har vi från 450:-

I morgon eller på Torsdag får vi ny leverans med kläder. Det är flera helt nya modeller så vi väntar med spänning.

I morgon ska jag vara på kurs från 9-16.00 vilket ska bli spännande. En kurs som handlar om marknadsföring i social media.
I dag har jag både målat och jobbat med att få alla utställare/ hantverkare klara inför vår stora utställning 1:a Advent.
Vi öppnar upp dörrarna från vår egen butik och hela vägen in till restaurangen som också kommer att vara fylld med hantverkare och alla har olika inriktning. Jag tror vi blir 8-9 stycken olika företagare.
Alla utställare är mycket kunniga i sin bransch. Vi vill få en utställning som alla kan ha glädje av, både män och kvinnor och i alla åldrar.
Vi kommer att ha öppet redan på Fredagskvällen för jag vet av mångårig erfarenhet att många reser bort under helgen men tar sig ändå tid att komma en sväng på kvällen.

På Torsdag ska jag presentera företagen för då ska listan vara klar.

Här kommer några detaljbilder från vår butik.















Välkommen till oss i morgon.
Vi har öppet från 14.00-18.00

Kom och ta en kopp kaffe och kika på hur vi har det i vår butik/ ateljé.

Massören Marianne Viktorsson finns på plats i morgon.
Från och med nu finns Manne permanent hos oss och hon kommer själv skriva ut vilka tider hon finns tillgänglig för behandling. Vi är jätte glada att det blir  fler företagare där vi finns.

Jag önskar alla som fortfarande är vakna God Natt.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar