lördag 12 april 2014

Välkommen till Annas Bod

I dag ska jag ut på en liten utflykt till Annas Bod 
Som ligger i Glanshammar.
Jag bloggar när jag kommer hem om detta men 
Jag ville ge er andra läsare en chans att åka dit idag 
om jag tipsar er om detta.
Välkommen till Annas Bod Här hittar du antikviteter, kuriosa, hemvävda trasmattor m.m.


Bodens Öppettider    Onsdagar 18.00 - 21.00     Lördagar 10.00 - 15.00



Välkommen till liten Påskmarknad
12 april   10.00-15.00.
Flera försäljare kommer att finnas
med sina respektive alster.

I boden kan du finna den lilla udda saken som är pricken över i;et. till hemmet.
En ny trasmatta, en vacker vas, en rolig figurin, skålar i glas och porslin, ljuslyktor m.m.
OBS Har lagt in fraktkostnader till vänster, bra för er som bor en bit bort och vill se i förväg vad totalkostnaden blir.
Bilderna visar ett urval ur mitt lager. I min Bod växlar jag innehåll då och då.
Vill du ha någon specifik artikel ? Kontakta mej, via mail eller telefon för att säkerställa att just
det som du önskar finns i boden och inte på mitt lager som ligger
allt för långt bort för att hämtas omgående.











Här är bilder på våra nya plagg Paris och Bonn.
Båda plaggen är i svenskt tyg som är helt underbart att ha på sig.
Idag har vi öppet 10.14.00
Ringgatan 28 i Örebro
Önskar er alla en fin dag
Susanne







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar