torsdag 17 april 2014

Fönstershopping i Rom + Line by EVANY


Nu kommer jag bjuda på lite foton som jag tog för ca exakt ett år sedan när vi var till Rom hela familjen.
Rom är en helt fantastisk stad, den har ALLT.
Nära till alla sevärdheter,  har man inga problem med att promenera så kan man ta sig genom hela Rom gåendes.
Shoppingstråk ligger alldeles intill sevärdheter och kulturella upplevelser.
Att fönstershoppa i lyxbutiker är roligt tycker jag.
Här är några vackra skyltfönster att njuta av.






Nu ska jag släppa nyheten att tillsammans med vår egen MarthaMildred kollektion, handgjorda silversmycken smycken från CHARRINA och Ulla Jacobssons hela sortiment av stickat så kommer vi även ha med en helt ny serie med både smycken, poncho och lite inredning från Line by Evany.
/www.evany.se


Tjejerna bakom företaget är två kvinnor från Örebro och vi känner oss både stolta och glada över att få bli deras andra säljare och fler blir vi inte nu i Örebro som kommer att sälja detta märke.

Vi tycker båda våra företag passar och kompletterar  varandra.

Scarfs 199:- i bomull.

Jag visar här ett axplock av vad vi kommer att ha med vid våra visningar som ni kan boka.

Vacker mörkbrun sjal i 100% cashmere med spetsinslag, passar lika bra hängandes runt halsen som virad. Sjalens längd är ca 210 cm.Pris 249:-



 Ursnyggt plagg såväl inne som ute. Cashmere-ponchon är snedskuren och har sömlösa kanter. Ponchons längd är 70 cm. Onesize
100% cashmere.
Finns i många färger, jag ska fotografera alla nya färger som har kommit och som inte finns med på Evanys hemsida än.
Jag kan säga att detta blir ett favoritplagg för oss alla tre tjejer i vår familj.
Döttrarna sa bara Åh....... så snygg:) Vill ha.....
Pris 1195:-

Pris 399:- mycket hög kvalité!

pris 299:-


pris 119:-





Nu väntar maken och en sjuk dotter på att vi ska sätta på en Harry Potter film.
Önskar er alla en fin kväll.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar