tisdag 8 april 2014

På söndagspromenad med Knasterfaster

 
Nu när jag ändå är inne på djurfronten så kan jag ju visa mina fina rådjur som har funnit sig tillrätta i vår trädgård på gott och ont!
Ont= makens åsikt!
Gott= jag älskar att stå och titta på dom utanför fönstret, dom står till och med kvar när jag går ut och matar dom.
Jajaja, jag vet vad ni tycker!
Hon är inte riktigt klok som vill ha rådjur i trädgården, dom bara förstör!
Smaken är som baken och här är lilla rumpan så vit och fin!
Det är inte jag som lyft hit dom utan dom har själva hittat ett fridfullt ställe där dom kan sova tryggt.
 
 

 
Nu ska jag visa er hur vackert det är längs med den promenadsträcka som jag och min bloggvän "Knasterfaster" går på Söndagarna om vi inte kommer på nåt annat roligt.
 
 
 
Vägen mot Lindbacka.
promenadsträckan är från Adolfsberg mot Lindbacka och Karlslund.
Vackert stråk:))
 
 
 
 
 
Spegelblankt och fridfullt.
Vilken fin natur vi har i Sverige.
 
Nu är det dags att sova.
Nu längtar jag till på torsdag eller fredag för då får vi leverans med kläder från vår fabrik.
Den absolut finaste klänningen/ tunikan som vi designat kommer då:))
Paris är namnet på den och den passar superbra med jeans under eller ......ja ni får se snart:))
Sen kommer en jumper också.
 
Susanne
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar