tisdag 8 maj 2012

Vi har fått in så snygga skor för killar!


Nu har vi fått in skor för män också.
Jätte snygga och jätte sköna är omdömet om dom!

Mjuka och sköna i skinnet.
Finns i den gråblå och ockra färgen just nu, mer skor för killar är beställda idag.





Här är lite smakprover på någr nyheter hos oss.
Den prickiga röda klänningen är vändbar och svart på andra sidan.


Den nya kappan är i ett underbart vacker brokad tyg som liksom våra andra kläder är med stretch.
Kappan är väldigt slankande.
Vackra detaljer och delad dragkedja!


Den Silverblå kappan är en rak modell, den rosa är en mer klockad modell.
Ordentliga fotografier och artikelnummer kommer om ett par dagar.










Den rosa kappan som heter London går att få med luva också.
Den ersätter det beiga tyget som är helt slut.

Det svartmelerade tyget är också helt slut och det tyget ersätts  med en vacker brun färg. Vi får snart hem prov på den.

Underbar doft slog emot mig när jag öppnade dörren in i huset nu ikväll.
Den äldsta dottern hade bakat bröd och gjort fyra stora glas med smoothie.
Massor med levande ljus var tända inne i vardagsrummet och kissen låg så sött på sin sköna filt i favoritfotöljen.
Då är det skönt att kliva in och bara njuta av de sista timmarna på dygnet tillsammans.


Den här smoothien drack vår äldsta dotter när vi var på Fröken Brogrens veranda i går , hon och jag och  hennes ( men också min) vänninina. Vi satt i solen och myste tillsammans när dom hade en ledig stund från skolan mitt på dagen.

Jag inväntade tid för att få bilen tvättad. Pernilla hade beklagat sig för mig ganska länge  att min bil var en skamfläck för vår företagslogga på bilen.

När hon inte fick respons på sitt klagande så övergick hon till maken.
I söndags kom maken hem efter att ha varit på en promenad till vårat jobb och där träffade han just Pernilla som höll på med pappers arbete.
Han öppnade dörren väl hemma igen med kommentaren att det hänt nåt förskräckligt!!!

Pernilla är VERKLIGEN upprörd över din skitiga bil. Ja, ja, då var det bara att se till att få den tvättad då direkt dagen efter!

Idag skulle vi ha storstädning på jobbet tyckte Pernilla. Här ska fejas i alla hörn!
Sagt och gjort!
Nu är det rent!


I morgon har vi öppet från 14.00-18.00
Varmt Välkommen!

God natt
Susanne