onsdag 9 maj 2012

Diangelo Beauty



Gick upp tidigare en vanligt för idag har jag en tid att passa på morgonen.
Jag har en vän som är egen företagare och är mycket driftig och duktig på alla vis.
Hon har jobbat hårt i många år nu för att driva sin skönhetssalong framåt och att alltid ha den bästa och det senaste på marknaden vad gäller preparat och olika behandlingar.

En sjuksköterska, Andea som jobbar hos Rita,  var och handlade kläder av oss förra Lördagen och då började hon prata om en ny apparat som var väldigt uppskattat och fullbokad av kunder hela dagarna.
Den fick ungefär samma resultat som en fettsugning!!

Jag pratade med Rita häromdagen i telefon  när jag drack mitt förmiddags kaffe och tillslut kom vi in på den nya metoden  :

Omorphia Nordic 20.0


Jag sa att jag kan testa den och lägga ut mina resultat här på bloggen.
De flesta som provar såna här behandlingar vill kanske inte gå ut med det offentligt , men, va tusan, det bryr jag mig inte om. 
Fungerar detta på mig så vill jag gärna att Rita ska få fler kunder.

Jag är kanske ganska så " normal" i kroppen för min ålder , men, trots att jag tränar mycket och äter en sund kost så försvinner inte magen så att jag tycker att jag kan ha en åtsittande klänning utan att behölvca dölja magen med en tröja eller kavaj.

Så, nu har jag varit på min första behandling som tog ca 1 timme.
Ett stort " hantag" med ett riktigt vacum tryck vandrade över min kropp framåt tillbaka. Sen var det ett nytt " hantag" på halva tiden och den ska göra huden stram och slät.

Mina mått i dag har minskat med :
Midjan -1 cm
Över naveln - 1 cm
Naveln - 2cm
Höft 2,5 cm

I dag har jag fått order om att röra på mig och dricka massor med vatten. Fettcellerna krossas liksom och man får ut det på naturlig väg???
Ni kan själva läsa mer om det på hennes sida som jag länkar till.









 Här är mer bilder på den nya kappan Oslo Shine.




Välkommen till oss idag.

Susanne