söndag 1 april 2012

Välkommen på Kakbuffe´på LångFredag!



Veckan som kommer har vi lite annorlunda öppet tider.
Onsdag öppet som vanligt 14.00-18.00

Skärtorsdag stängt!
Påskafton stängt!

Långfredag har vi öppet från 12.00-16.00 .
Vi bjuder på kak buffe´då.

Den dagen är det fokus på skor.

Vi har besök då av 


Den träsko som är överst på bilden heter E Tayler och kommer finnas till direkt försäljning.




Då vi sålt det mesta av alla våra skor redan så har man ändå möjlighet att göra beställning på önskad sko om den finns kvar på lager i fabriken.

Många har till och med köpt två par skor på en gång och vi har fått så otroligt mycket positiv feedback på att skorna är sååå sköna att ha på sig.

Men, vi har fortfarande kvar av några storlekar så passa på och kom till oss!



Vårens underbara kavaj/ jacka heter Nottingham och den kan man ha chans att vinna om man hjälper oss att trycka på gilla och även göra delning på sin egen sida på Facebook.

Det andra alternativet till pris är klänningen Stockholm eller en valfri litografi , målad av mig.




Min nya favorit, underbar att ha på sig.





Vackert med ljus sko till ljusa kläder.


Har haft en riktigt härlig Söndag morgon/ förmiddag med familjen framför TV:n  och Harry Potter.
Vi har börjat från första filmen och ser alla i rätt ordning och i dag var det andra filmen till frukosten.
Undrar om jag nånsin får nog av dessa filmer? ( ungefär som med MC Donalds????, som jag också bara älskar!)
Vi bara ÄLSKAR Harry Potter filmerna!
För mig är det avslappning, underhållning, spänning, ja allt. Vilken otrolig fantasi hon har J.K Rowling.
Tänk att komma på allt detta!

Men, i går så såg vi på 

Slumdog Millionaire

 och det var en mycket, mycket gripande film som jag varmt kan rekommendera . Det är en annorlunda film som som kommer att finnas kvar inom mig. Jag tänkte på den när jag vaknade i morse.


En fortsatt skön Söndag önskar jag er ALLA.
Susanne

1 kommentar:

  1. Hej Susanne!
    Tänk att jag hittade din blogg! Jösses så mycket fint....och den randiga skon, så läcker m.m. Dottern är så söt (glömt hennes namn)!
    Vad kul att se allt fint, hoppas att det går bra!
    Jag älskar också Harry Potter! Även Merlin....Sagan om ringen. Och till jul kommer också The hobbit som handlar om Bilbo. Det är nåt att se fram emot!
    Lycka till med allt! Var ligger butiken förresten?
    Önskar dig en Glad Påsk!
    Kram Kicki

    SvaraRadera