måndag 24 september 2012

Little Lady


Nu har vi varit " barnvakt" åt lilla Lady igen.
Hennes familj gillar att resa och då får vi äran att pyssla om denna lilla underbara varelse.
Här är vi ute och går i koppel fast inomhus så klart!
Tänk att man kommit på att göra "hamsterkoppel", det är nästan så att jag beundrar den snillrika iden!
Maken tycker det ser hellöjligt ut när vi vandrar omkring med Lady på det där viset.

 

Det långa pälsen på den bakre delen är så himla gosigt.


Här sitter hon på den fina katalogen som är från Fröken Brogrens konditori.




Bada får hon göra ofta för att det ska lukta gott om den lång pälsen.
Hon gillar det. Hon sitter så stilla och fint och ser så avslappnad ut när hon tvålas in med hennes eget hamsterschampo.
Men, man måste akta huvudet så att det inte kommer vatten i ansiktet säger dottern som lärt sig av Ladys matte hur man ska bada ett sånt här litet djur.






Sen är det mys med badlakan inne i varma badrummet och jag kan inte hjälpa det, jag bara älskar denna lilla varelse! Jag vet inte hur mycket foton jag har på henne, men det är också svårt att hinna med med mobiltelefonen för hon sitter inte still så länge.


Här är hon nu nybadad och bara så underbar att pussa på!
Jag tror jag kan säga att lilla Lady har haft det bra hos oss den här veckan, hon är lika älskad här som hemma.

Här har unga fröken i huset ansiktsmask på sig.


Önskar alla en god natt.
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar