måndag 13 maj 2013

Undrar vilket fordon som går snabbast?


Den här lilla "bilen" såg jag i Köpenhamn, undrar jag vilken av dessa två fordon, cykeln eller minibilen som går snabbast att ta sig fram på ?
Han ser rätt cool ut mannen i den lilla bilen tycker jag!





 Nu är jag igång och målar på en ny stor tavla som jag har på beställning men jag fick måla fritt, det enda kravet är att den ska vara en naivistisk målning med människor och blommor och den ska passa att sitta på en vägg i ett kök.
Jag målar myllret av människor och stånd i en saluhall, blommor, kött, ost, frukt, godis och café så klart, så himla roligt att det är svårt att slita sig från staffliet och penslarna!

  Det blev bilder från Köpenhamn idag också men resan dit var så inspirerande så jag njuter fortfarande av den och har verkligen en riktig skaparglädje just nu.



Jag ska in i ateljén en liten stund till trots sena timmen, jag håller på att vänta på att uppdatering från min telefon ska bli klar.

Susanne

1 kommentar:

  1. Hej Du Fina!
    MASSOR av Tack för en alldeles fantastisk resa tillsammans med er! Ni var alla ett så härligt gäng att få åka till Danmark med! Jag hoppas verkligen att ni hänger med nästa år också så att vi får träffas mer, TUSEN TACK för att ni var med och förgyllde helgen och skapade härliga minnen! Och så mysigt det var att få titta på alla dina inlägg, längtar så mkt tillbaka! KRAM

    SvaraRadera