torsdag 9 maj 2013

Mina egna och handgjorda designade smycken.


Här kommer bilder på smycken som jag själv designat och tillverkat och som alla bara finns 1 stycken av.
Alltså alla smycken är UNIKA:
De flesta ligger upplagda i vår webbutik men man kan även höra av sig på telefon eller här på bloggen om det är så att någon önskar köpa ett smycke.

priserna ligger från 150:- - 450:-

Alla smycken håller hög kvalité i fråga om material och arbete.
Det är swarovski pärlor och stenar, silver, silver överdraget med riktigt guld, bergskristaller, rosenkvarts, m.m.

En bra konfirmationspresent eller studentsmycke kanske!
 




























Jag önskar er alla en fin dag.

Susanne

Länk till smyckena

1 kommentar:

  1. Vilka fina smycken ni gör. Jag ska komma förbi i nästa vecka för då finns det tid...hoppas jag :)
    Ha en skön helg.
    Kram
    annika

    SvaraRadera