onsdag 31 oktober 2012

En dag framför datorn!




Idag har jag suttit framför datorn hela dagen och jobbat med vår web butiks bildspel.
Tänk att det går åt så många timmar att bara göra en liten förändring.
Men, jag hoppas att alla som går in på vår sida marthamildred.se kan se att jag jobbat i typ 10 timmar med att förändra den!!!
Många timmar återstår tills allt är färdigt!
Ja, så idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag ätit en jätte god linssoppa som jag gjorde igår och som maken frågade - har den varit i folk förr? när han såg min tallrik nu ikväll:))






Jag har ätit tidigare idag också och då gjorde jag korvstroganoff på vegetarisk falukorv (?) som blev jätte god enligt mig själv, men som den yngsta fnös åt när jag sa åt henne att komma och äta med mig.
Jag tyckte den smakade precis som vanlig korvgryta, fast det var längesedan jag åt sån men jag smakar ju ändå av såsen så jag vet hur den ska smaka minsann.

Och nu slapp hon grisen och det var ju bra.

Maken säger att jag alltid saknat självkritik och det kanske är så!
Jag tyckte iallafall att jag ätit gott idag.
Yoga te har jag också druckit i massor och läst lite i en bok som handlar om ledarskap.






Ja, så var den dagen till ända tyvärr. För nu när jag kommit på hur jag ska göra äntligen så var det jätte roligt.
Men, nu är det dags att sova.

Susanne

 MarthaMildred.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar