fredag 3 februari 2012

Min nya spinningkompis!



Nu vill jag skänka ett helt hav av Tulpaner till mina nya Spinning kompis jag fått!
Dagen efter första spinningspasset kom det här sms:et.
Hon jobbar alltså INTE där , men hon vore en förträfflig instruktör!



Ja, så nu i går var jag alltså på detta pass.
Och, den här söta människan som heter Carina alltså hjälpte mig tillrätta med allting.
Visade mig under passets gång genom att peta lite på mig och visa hur jag skulle sitta och så.
John som var instruktören var också jätte bra.
Gisses vad trött jag var men den här gången hängde jag på hela tiden.
Och, så roligt var det!
Vilken tur att Carina förbarmade sig över mig och såg till att det inte bara blev första och sista spinningspasset för mig . För, det hade det blivit om du inte hört av dig, det kan jag lova.
Så, nu kan jag konstatera att detta var det roligaste passet på hela veckan.
Spinning, det kommer jag gå på regelbundet nu.
Tack Carina! och tack John för ett roligt pass .

Där ser man vad viktigt det är att man blir omhändertagen när man är ny på vad det än må vara. Första intrycket sätter annars sina spår.


Detta fick jag på sms från Carina i morse.
Jisses vad förvånad men också så glad jag blev.



Idag har jag varit till jobbet en stund för att tillsammans med en blivande brud gå igenom tyger och spetsar som ska beställas hem till en hennes brudklänning som vi ska designa och sy upp.
Ett roligt och mycket viktigt åtagande.



Efttermiddagen ägnade jag och min vännina Annika oss åt att fika på ett nytt ställe för mig.
Lill Annas konditori.
Mycket , mycket vackert därinne.
Vilken underbar kristallkrona det hängde i taket.







 Jag kan verkligen rekommendera detta ställe!!

En riktigt skön Fredagkväll önskar jag er ALLA.

Susanne








1 kommentar: