onsdag 15 februari 2012

Aspholmens Wellnessclub

I går när jag och min äldsta dotter var och tränade så satt jag en stund och tittade på alla människor som var i rörelse överallt på gymmet. Min reflektion var" Vilken stor skillnad det är mot när jag köpte mitt gymnkort i början på 2009 !
Visserligen så har de både bytt namn och lokal men det är samma två glödande tjejer som än i dag driver gymmet frammåt med stora steg. Jag har varit med sedan starten när Camilla kom in och under dessa få eller i vissa fall kan tyckas många år så har det skett en otroligt stor utveckling.
Nu är det många som  pratar och skrattar och motionerar och mår bra. När jag började så var jag många gånger helt ensam i träningslokalen eftersom jag ofta  tränade på dagtid.



Jag måste säga att jag är imponerad av Sofia Tungfelt och Camilla Sinclair för deras driv!
Nu är det massor med pass att gå på, så många roliga så man vet knappt vilka man ska välja.
Deras Fortgjort pass är toppen! Alla instruktörerna är toppen!

Min äldsta dotter har också köpt träningskort där och vi satt nu när vi åt frukost och pratade om vad hon tyckte.
Spinningen är hon helt såld på precis som jag och där är förtjänsten HELT OCH HÅLLET  tränaren John och hans fru Carina som ser till att ALLA trivs. Dom är bara helt underbara!

I går var det boxnings pass och likaså där där blev min dotter så väl omhändertagen och välkomnad av tränaren Magnus.
Man känner sig sedd och välkommen på gymmet!
Alla åldrar hör hemma där!
Man behöver inte känna sig dum även om man är helt otränad.

Ett mycket stort plus är också SPA avdelningen.
 Sort utbud på olika behandlingar finns också.
Ett annat plus är också att gymmet är rent och frächt!

Alla vet ju att man mår bra av att röra på sig men ibland kan det vara svårt att komma igång.
Det här gymmet är lagom stort så att det inte blir opersonligt. Det är viktigt att känna att man också hittar nya bekanta när man kommer ensam.
Man ska känna sig glad när man går eller åker hem och det gör jag varje gång! Det är därför jag vill tillbaka nästa dag igen!
Jag kände bara igår att dessa två tjejer är så värda att göra reklam om!



Om oss

Hej!
Aspholmens Wellnessclub drivs av oss Camilla Sinclair och Sofia Tungfelt sedan 2007. Syftet med vår club är att skall inspirera dig till långsiktig, regelbunden och varierad träning i en personlig och fräsch miljö.
Våra kärnvärden:
  • Långsiktighet
  • Regelbundenhet
  • Variation
  • Glädje
  • Sammahållning
  • Ärlighet
  • Trygghet

Vill du veta mer bokar du ett möte hos våra medlemrådgivare. Vi bjuder då på en fri personlig hälsoplan, fika och en visning.
Välkommen till oss och våra medarbetare!
MVH Sofia och Camilla




Fortgjort! av en snabb kisse!




Nytt koncept för gruppträning - Fortgjort!
28.12.2011 00:00

Nytt koncept för gruppträning tas in i början av 2012. Just nu utbildar vi våra instruktörer för att starta Fortgjort Träni

5 goda skäl till FortGjort Träning

Tid är den största boven till att människor inte tränar regelbundet. FortGjort är för dig som vill ha tid att träna då alla våra gruppträningsaktiviteter är 25 minuter.
Variation är viktigt för din motivation och för att du ska få effekt av din träning. FortGjort erbjuder 17 stycken olika gruppträningsaktiviteter.
Enkelhet är A och O för att du ska få valuta för din träning. Alla gruppträningsaktiviteter är enkelt uppbyggda för att du ska få mycket träning på kort tid.
Glädje gör att du vill ha mer. Med FortGjort slutar du när det är som roligast.
Användarvänligt för alla. Gruppträningsaktiviteterna i FortGjort är förkoreograferade vilket ger Inspiratören möjlighet att lägga fokus på det som är viktigast: deltagarna.

Läs mer på www.fortgjort.se

Välkommen till oss på Martha Mildred . Öppet idag 14.00-18.00
Ha en riktigt skön Onsdag!
Susanne

1 kommentar:

  1. Vilken härlig läsning! Du lyser mer för varje gång jag ser dig och du njuter verkligen av att spinna. Speciellt när det är backar och höftlås som nog blivit dina specialiteter. Din rara dotter som nu åxå börjat på clubben har verkligen dålda talanger. Vilken klippa på att spinna, och hon gav sig inte utan utmade mig att stå under intervallerna. Då var det FÖRSTA gången hon spann. Helt otroligt!! Hej heja...

    SvaraRadera