torsdag 1 december 2011

Tradition som jag vill följa så länge det nu varar!


I går fick vi  hem de sista stövlarna i den här modellen också. Alla andra modeller som vi fick hem första sändningen gick slut på två veckor så nu gäller det för er som är sugna på en riktigt snygg och annorlunda stövel att passa på för vi sålde några par redan.
Stöveln är inte bara snygg utan också så underbart skön. Alla som köpt den har sagt att den är underbar på foten!
De flesta har tagit på sig den direkt och tagit sina egna i handen när de gått hem!
Vi kommer att ta in andra modeller och även skor så detta märke kommer vi fortsätta med, men just den här serien som heter Rokoco är nu helt slutsåld, kanske det går att få tag på någon 36 eller 40 till men det är allt.







Skinnet har ett präglat mönster men det finns också en variant som har slätt skinn och dom har vi också.



Stövlarna passar våra coola klänning som heter Wien och som finns både utan hål i ryggen, och då är en riktigt klassisk fin klänning ala " den lilla svarta".Wien, klicka här
Den finns också med ryggen som på bilden ovan. En riktigt snygg festklänning!
Sedan finns den i modellen som heter Charleston och då är det en tung pärlfrans i nederkanten.Charleston, klicka här




Har nu suttit bänkad i soffan med den yngsta som är 13 år men ändå vill se julkalendern.
Den äldsta hade bråttom till skolan så hon såg bara små glimtar av den..
Denna tradition har vi två haft i 12 år, ätit frukost framför TV:n under december månad med tända ljus och filtar på och tätt ihop i soffan,  Mysigt! Undrar hur länge hon ville fortsätta med detta?
Nu har jag ju haft glädjen att slippa passa en tid på morgonen då jag styrt min egen arbetstid i alla år och inte är känd som en morgon människa som 13 åringens gudmor är , hon skrev precis om detta på facebook..

Nu vet jag varför jag en gång i tiden valde att bli bagare.....har varit pigg och vaken 1 ½ timma redan, och familjen sover sött .....





Så länge min älskade unge vill se på kalanderna så gör jag det med största glädje och i år så vad den riktigt bra! Gammeldags miljö och bra skådespelare. Ska bli roligt att följa den.

Jag önskar er ALLA en bra dag.

Martha Mildred har öppet
ONSD 14-18
TORSD 14-18
LÖRD 11-15
Varmt välkommen!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar