onsdag 5 december 2012

Jul shoppa hos MarthaMildred!

Blusen PV.


Välkommen till oss idag då vi har öppet 14.00-18.00
I morgon Torsdag 14.00-20.00

2: A Advent Lördag och söndag 11.00-16.00
Vi bjuder på kaffe med dopp.

Vi har både julgodis & saffransbullar till försäljning 

Nytt är också att vi har ett loppis rum.
Både jag och Pernilla älskar att gå på loppmarknader och eftersom vi har stora utrymmen så har vi ordnat ett loppis hörn vilket vi redan sett är populärt.
Det fylls ständigt på med nytt där.

Vi tycker det är roligt om alla olika sorters människor kan hitta något hos oss som dom gillar! 



Blusen PV i cream



Tuff scarfs för tjejer i alla åldrar.
 

Den här scarfen finns i fler färgställningar och är både mjuk och skön och har en super vacker lyster.
Den som har färgställningen rosa/ cream är min personliga favorit!



Kanske en sidenslips kan passa till julklappsbytet.
Fynda en äkta sidenslips för endast 100:-
Det är jag som står för designen på dom.


Bra presenter är bordstabletter och glasunderlägg och det är jag som designat dom så klart.
Zebran är en tavla som jag målat i akvarell som original men som jag sen gjort om till svartvitt och har detta motiv på både kaffekoppar, lattemuggar, tvålkoppar och som här bordstabletter.
Allt finns att handla hos oss.
Vi kommer att använda oss av mina egna målningar även som mönster på tyger och även som tryck på toppar. 
Vi får då tyger som är exklusiva för oss och som inte går att kopieras av andra då upphovsrätten som konstnär är glasklar. 
Tyvärr så har den används olagligt på en framsida av en blogg under en lång tid och där det inte stod någon text alls om konstnären bakom tavlan.
Det är tråkigt när sånt händer.



Annorlunda hjärtan i taggtråd finns att köpa hos oss.


Underbart goda saffransbullar finns att köpa hos oss och de är självklart hembakade.


Tavlor hänger på väggarna och är målade av mig.
Jag har målat ganska flitigt på sista tiden så det är många nya målningar som kommit upp på väggen nu inför våra helger 2 och 3.e advent.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar