måndag 9 juni 2014

Skaparglädje

 

Idag ska jag ägna mig åt skapande verksamhet.
Jag ska först försöka hitta bilder på vackert dukade bord bestående av naturens gåvor och sedan bege mig ut för att se vad jag kan hitta som passar in i mina planer.
Jag är med i festkommittén för min yngsta dotterns avslutningsfest och då är min uppgift fotografering och att duka borden efter mitt eget förslag-gratis bordsdekoration:)

Här ovan sitter yngsta dottern och målar på en tavla som hon fick inspiration från en Carolina Gylling målning. Men hon gör en egen fri tolkning och jag tycker målningen blir jätte fin.

Under håller hon på med en egenhändigt tillverkad pedalhink, själva fotpedalen finns inte ditsatt här än men den ska skruvas på plats. Maken är med och ger konstruktionsförslag som inte alltid uppskattas av dottern. Han är såååååå omständlig och krångligt noggrann är hennes åsikt.






I kväll blir det SPA för fötter och visning av även andra produkter såklart när Elin Jäger kommer och visar sin serie som hon säljer av märket Cosmopharma.
Alla som vill tar med sig en badbalja och stor handduk och sedan ska vi njuta av Elins presentation av sina produkter.
Klockan 18.00 startar vi men blir man lite sen så går det också bra.
Te/kaffe och smörgås bjuder vi på.
Varmt välkommen.
Anells-gränd 1
Adolfsberg.
ring eller sms på 0735-169600
Jag vet redan att vi blir ett gäng som kommer att njuta av kvällen:)

Önskar er alla en fin Måndag
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar