torsdag 26 juni 2014

Ljuvlig Poncho i 100% Cashmere

 
Nu vill jag berätta att flera av färgerna på våra helt underbara Cashmere ponchos är slut och nu har jag tagit bort de färgerna som inte finns kvar på vår webbutik : www.marthamildred.se
.
I kväll fick jag ringa en webb shops kund för att berätta att det ljusblå ponchon precis tog slut men hon kunde då tänka sig att ta den i aqua som är på fotot överst som tur var.
Så, ni som gått och funderat på att köpa er det helt ljuvliga plagg som man har så otroligt mycket användning för ska passa på nu. Det finns inte många kvar av dessa färger heller.
 
Den rosa är vår storsäljare och har varit slut i flera omgångar och nu har vi dom åter på lager tills även dessa är slut.
Så, de färger som jag visar här är det som finns kvar att köpa nu.
 
Jag har tvättat mina ponchon flera gånger för jag använder dom jätte mycket och dom är lika fina efter tvätt.
Man känner sig verkligen hur fin som helst när man sätter på sig en fin Cashmere poncho.
Så snyggt till slitna jeans och bara ett linne under.
Det finns många olika varianter av det som man kallar Cashmere ponchon, det kan vara olika blandningar av garn men känslan av en 100% Cashmere är något extra.
 
 
 
 
 




 





Den scarfs som heter Royal Pink är så jätte fin till den stora ponchon, färgerna passar precis tillsammans.

I dag har vi filmat i stort sett hela dagen men jag har inga bilder att visa än för jag kunde inte fota alls för jag hade minneskortet satt i min dator sedan jag bloggade i går.
Nu får jag vänta att visa bilder tills Philip och David har film och nya produktbilder klara.
Vi har en helt ny kofta som vi varit med att ta fram tillsammans med Ulla och den tror jag kommer att bli en storsäljare.
Ni ska få se:)

Imorgon ska jag till Norrtälje och ha en skön semesterdag med min blogg och promenad vän KnasterFaster som egentligen heter Camilla.

Nu ska jag riva lite mer i skåpen för att se vad jag kan ta med på Retromarknaden som jag och mina döttrar och en väninna ska delta i på Lördag. Jag gillar att både gå och stå på loppis:)

Länk till Retromarknaden i Örebro

Kom och besök marknaden på Lördag. Jag tror den blir kanonbra:) Har sett bilder på vad flera utställare ska ha med och det ser mycket lovande ut.

Önskar er en fortsatt trevlig kväll.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar