fredag 9 november 2012

En efterlängtad sändning kom idag.


Den här tröjan som har namnet Lima eftersom den är tillverkad i Peru levererades idag till oss.
Vi har haft många som hört av sig och frågat när den kommer in och nu är det alltså bara komma och prova den hos oss i vår butik eller handla den i vår web shop.
Den är stickad i naturvit bomull och har handvirkade kanter .
Det är i samarbete med ett hjälpprojekt med kvinnor i Peru som tröjan är framtagen.


Pass-formen på tröjan är mycket smickrande. 
Den är nätt att ha på sig.
Passar alldeles perfekt till våra linnen som kostar 399:- och som är i superbra kvalité och passform!





Här kan ni klicka på länken för att se fler bilder och läsa om tröjan.


Lima
Lima




Baltimore Rand
Baltimore Rand


I dag har jag varit på jobbet och haft besök av en som säljer kaffemaskiner av olika storlekar.
Vi skulle tycka det vore så trevligt att kunna erbjuda våra kunder en riktigt god kopp espresso eller en riktig latte.
Jag har provsmakat två olika espresso och en latte och jag får sorgset konstatera att detta kaffe slog min egen maskin som jag har hemma.
Espresso koppen jag drack var den godaste som jag någonsin smakat!
I morgon får alla som besöker oss självklart vara med och testa kaffet och sedan ska Pernilla få säga sin åsikt också.
Än då länge är det bara en "lånemaskin". Det gäller att välja det bästa kaffet på marknaden om vi ska ha någon!
Latten som jag drack var också utsökt i smaken och lukten. Fyllig smak ska det vara för min del, annars kan jag lika gärna dricka varmt vatten.
Nu ska vi se om jag kan somna efter allt kaffe!

Måste upp tidigt och måla färdigt de sista tavlorna.

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar