onsdag 7 november 2012

Designkläder!



Den här bilden skickade jag till min äldsta dotter på mobilen när jag och den yngsta var på en affär som heter Mega och som inte direkt är känt för att sälja några  designmärken. Men, genom åren så har jag och just den yngsta dottern åkt dit lite då och då för här säljer dom plagg från kända märkens provkollektioner.
Den yngre dottern har hittat många coola designplagg här.
Den äldsta har inte kunnat ha storlekarna för hon har varit för gammal för att lyckas tränga sig i dom.
När jag nu skickade den här bilden på kappan så visste hon inte vart vi var, bara att kappan på bilden var assnygg som hon skrev. Köp den!-den vill jag ha!




Här är prislappen på kappan!
Rena fyndet!
Tyvärr så är kappan bara för en 6 månaders flicka!
Kläderna här är för barn från 4 månader och upp till några år. Men, om man är slank i figuren och typ upp till 10-12 år så kan man ha en hel del. 
Nu är vår yngsta 14 år och hon fyndade en Levis tröja  men det var allt som hon kom i tyvärr.
Vi var ändå kvar länge, stod och klämde och beundrade plaggen, så vackra, jag själv kunde ha köpt massor bara för att få hänga på väggen!
Har du själv små barn eller känner du någon som har små barn och som gillar designmärken så åk till Mega i Örebro.







Regnkappan kunde min dotter ha endast luvan, den fick hon på sitt huvud!


Åh! Så snygg täckjacka, den här skickade jag också på bild till dottern som ville ha den också!
Synd bara att man måste vara 6 månader för att komma i den!



Här är prislappen som hör till den tuffa skinnjackan!
Den skulle jag velat ha själv!
Storlek typ till en 4 åring.



Vi hade iallafall en rolig stund här tillsammans, dottern och jag.




En lyckat och rolig kväll hade vi igår när det var modevisning hos oss.
Själva visningen gick av stapeln i intill liggande restaurangen och sen öppnade och korridoren intill oss och hade fullt hus i vår butik.
Tyvärr så hinner man inte med att fotografera en sån här kväll. Vi hade alla fullt upp med att göra ändå.

I dag har vi öppet från 14.00-18.00
Varmt Välkommen till vår butik.
Gå också gärna in på vår sida: martamildred.se



Önskar er alla en fin dag.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar