måndag 12 november 2012

Dags att packa!


Förbereder mig inför resan och Jul utställningen 1 Advent.
I går när jag var hemma och målade de sista penseldragen så jobbade Pernilla, maken och vår underbara väninna och alltiallo som vi inte skulle klara oss utan Nettan med att hänga tavlor och möblera om hos oss.
Det blev en jätte positiv överraskning för mig när jag sedan kände att alla tavlor var blöta och jag inget mer kunde göra på dom för tillfället och då åkte till jobbet.
Jag har faktiskt svårt att få till en bra hängning, jag är inte så strukturerad så jag kan faktiskt ärligt säga att -jag hade inte kunnat göra det så där bra!
Ni tre gjorde ett fantastiskt bra jobb!
Tack!

Fick sälja en nymålad oljemålning redan igår.
Roligt!


Känns konstigt och spännande att jag snart ska befinna mig i Bankok och värmen.
Nu har jag iallafall packat resväskan klar!


Här är några bilder som jag lånat från Elene och Lars-Eriks fotoalbum som är från kurs centrat.



Här förmodar jag att jag också kommer att sitta om ett par dagar.



Den här kommer jag inte ha något emot att ligga i om ett par dagar!


Har provat första glöggmuggen ikväll och kan varmt rekommendera  Blossa starkvinsglögg spetsad med Rom. Jag ska visa bild på flaskan i morgon.















Här kommer några bilder på söta barnleksaker som Heléne Wrang kommer att ha med till försäljning på vår Jul utställning.





 Den här servisen är så himla söt tycker jag. Här är priset: 145:- för hela setet!

Som vanligt sen Söndag innan vi kommer i säng här hemma.
Önskar er alla som är vakna som jag -God natt!

Susanne


1 kommentar:

  1. Barnleksakerna är perfekta som julklapp till min brorsdotterdotter Miou!

    SvaraRadera