onsdag 7 mars 2012

Knaprigt till kaffet!


Har haft en mycket rolig dag på jobbet men mycket kunder precis hela dagen , till och med innan vi öppnat så kom de första och chansade på att vi var där.

Sådana dagar som idag vill man alltid att det ska vara!

Min spinning kompis Carina kom med nybakade havrekakor som jag ska recensera i morgon för jag hann aldrig smaka på någon idag, vi han inte ens äta upp vår sallad som vi hade inhandlat till middag idag.

Men, kakorna kom mycket väl till pass då två män dök upp och trodde vi fått hem skor till män nu, skorna dröjer någon vecka till men kaffe med hembakat kunde dom ändå få och jag tror dom hade en trevlig stund ändå med att sitta och titta på alla tjejer som mannekängade framför dom!

Carina behövde vi ha kvar som hjälp så det blev hon som dukade upp ett buffebord med smått och gott som vi bjöd på.

Nu till bilden på flingpaketet!
Detta går åt som smör i solsken här hemma för jag och den äldsta dotter har upptäckt att detta är vansinnigt gott till kaffet.
Min kompis Maria som var på fika i går eftermiddags undrade om detta var något som vi numera ALLTID och BARA kommer att bjuda på för nu har hon fått det varje gång den sista tiden, så i går då tog hon en näve först sen funderade hon någon sekund, sen la hon tillbaka flingorna och sa " nästa gång tar jag med mig nåt gott själv, men förr så hade du ju ALLTID 77% choklad hemma, men, detta kan kvitta mig"!

Ja, så smaken är som baken!

Men, vi knastrar på, så himla gott och nyttigt tror jag. Lika gott som kaka!
Prova du med!

Sov gott.

Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar