söndag 16 februari 2014

Lovebomb och Dadel!


Idag har jag varit ute på min vanliga söndagspromenad med min kompis "knasterfaster".
Hon kallas så för att hon går under det namnet när hon bloggar.
Trots att det var grå himmel även idag , det till och med duggregnade när vi gick så var det ändå friskt och skönt ute.
Fåglarna kvittrade och jag sa till "knasterfaster att -jag tycker nästan man får en liten, liten föraning om våren idag!

Kvisten med videung och ros är dock från mitt köksbord, fast buketten var inte till mig utan ena dottern. Den vackra buketten är från hennes mycket trevliga kille till henne såklart!





I kväll blev  det en liten  en liten enkel anrättning till kvällsmat!
Lovebomb (ny smak på yoghurt, i alla fall hemma hos oss) med god knaprig müsli, smoothies, frukt och det godaste av allt- varsin jätte stor dadel!
Hela vår familj älskar dadlar och då helst den dyraste!
Svindyr rent ut sagt- men såååååå himla god.
Det finns nästan inget godare än en liten kopp espresso, en dadel och så en kupa doftande konjak.
Sen har vi laddad upp med flera magasin så nu ska vi lägga oss och läsa.
Ska ni testa dadeln som jag pratar om så köper man dom i lösvikt, 119:- kg på Ica Maxi, det var mycket billigt mot andra onämda butiker.
 
Jag har alltid älskat dadlar men maken lärde sig gilla det när vi bodde i Kuwait-barnen är alltså upplärda sedan barnsben att dadlar är MUMS!
  


Kissen Maja tyckte det behövdes solglasögon när hon låg i solgula soffan häromdagen. Tuff ser hon ut men bilden blev lite pixlig tyvärr.


Vi har fått hem vår favoritjumper Aston Martin i en helt underbar röd färg. Det är svårt att återge färgen helt korrekt men den är ganska mörk röd, absolut inte tomteröd.
Och, den är bara såååå snygg till slitna jeans!

Vår modell är helt sminkad med Wet n Wilds produkter och vi kan bara konstatera att hela serien är så himla bra och så prisvärd.
Och, det säljer så in i norden. Dom som har testat en produkt kommer snabbt tillbaka för att köpa mer.
Vi har hela sortimentet så du som inte testat det-kom in och köp dig ett läppstift i en fin färg- det finns hur många färger som helst att välja på- priset är bara 69:- för ett fuktåtergivande läppstift! -eller nåt annat:))




Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar