måndag 16 januari 2012

Vårens nyheter


Här är jackan Havanna som är lika snygg till jeans eller någon annan byxa som till klänningen Casablanca utan ärm.




Knapparna är exklusiva äkta Coco Chanel knappar som vi köpt upp från ett modehus i Paris så dom räcker bara så länge som vårat lilla lager räcker!
Sen byter vi till andra snygga guldknappar så klart!
Men, guld ska det va på den lilla söta jacka!






Klänningen som är i krossad stretchsammet är fodrad med tunnt, tunnt följsamt tyg så någon risk att bh lyser igenom finns inte!



 

Hawaii heter de två nya modellerna som båda är i Paisly mönster och i sidentyg.
Jag behövde bara ta ned på mig i 5 minuter så kände jag att den här klänningen kommer jag att " bo i " i sommar!




Den görna klänningen heter Miami och är helt i silkesammet.
Lagda organza veck är pricken över i:et.
Den är fodrad med ett följsamt grönt foder.









En mycket lyxig klänning i det underbaraste sidentyg man kan tänka sig.
Den finns i en annan färgställning också men det var just den här i mjuka färger som vi föll för.
Klänningen är i en mycket slankande modell som är lika snygg till vardags som fest så klart.
Klänningen är rak i modellen men på skyltdockan som är så smal ser den ut som den är smalare nertill men det är den inte.


Lagda veck nertill är snyggt.






Tunikan Edingburgh i skön bomulls crepe i snibbmodell som verkligen slankar,






Köpenhamn heter den här klänningen i velour och brokad och den finns även i färgställning Petrol/ brun.




Här är koftan Riga i rak modell, finns även i sammet. Detta är verkligen vår storsäljare!

Nu känner vi oss helt redo och väl föreberedda inför Våren och nu då Formex mässan.

Nu är det dags för en god kopp kaffe sen bär det iväg till min fissa.

Jag önskar er ALLA en trevlig Måndag.

Susanne